Episode 7: En dag i musikens tecken

Jag har ju som mitt förra inlägg helt snöat in mig på att jag ska skaffa mig en ny och ordentlig bas. Så var och plinkade nere på stadens musikaffärer idag. Estrad verkade faktiskt väldigt intresserad att byta in min Hamer gitarr. Ska ta ner den å se vad de kan ge mig för bud för den. Kanske kan lyckas byte in den för ett skaplig peng och därmed kunna skaffa mig den där jäkla basen jag vill ha, när jag väl bestämt mig vad jag vill ha för någon.

Så nu så säljer jag en liten del av mig själv. Ifall någon läser min blogg men aldrig andvänder facebook(som om det nånsin skulle hända!)

5 strängad Stagg bas - 700 kr 
Marshall combo - 500 kr 
Hamer Studio Vintage, (amerikansk kvalites gitarr, mahogny, Dimarzio zebra mick i hals) - Bud


vill ju igentligen inte sälja min Hamer men jag spelar ju inget på den längre och nån annan gitarronanist kanske skulle kunna ge den mer kärlek.

På tal om kärlek, nä nu kommer inget sliskigt avslöjande om mitt privat liv!, så tänke jag i kontrast till all emo musik jag låtit er genomlida hittils på bloggen ge ett litet låttips i den mer softa stilen

Hittade den här låten för länge sen, ledmotiv till en amerikansk film som aldrig slog i Sverige men låten är grym!



God natt på er. Blir inte roligare än så här idag. Suck it!

//Drama out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen är rätt trevlig med. J

2009-09-05 @ 14:03:02
Postat av: pubes

sv: men alltså va fan är det här!? har alla turned to be sluts när jag vänder ryggen till eller?!

2009-09-15 @ 21:21:37
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: haha snåljaevel! ;)

2009-11-17 @ 21:58:01
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se