Episode 5: Som man bäddar får man sota

Var på informationsmöte för pol.kandidat utbildningen idag (gamla pol.mag) och det är nog det som jag vill gå trots mitt extremt underliga blogginlägg igår. Men som sagt så är det krav på matte C och jag min late djävel hoppade ju av den kursen i gymnasiet. Så nu blir det till att försöka läsa upp den på konvux eller nåt annat jäkla vis. Rätt så surt känns det. Hmm finns ju en del andra progam man kan läsa med men vore ju nice att kunna plocka ut en master i politik. Yeah Master Dackmo has a nice sound to it! eller ännu hellre Dr Dackmo men då måste man ju plugga typ 7 år. alltså doktor i politik och inte i medicin ;)

Jag tror inte att jag skulle palla att plugga till läkare plus att jag nog skulle vara en rätt kass läkare, speciellt kirug. Har jävligt dålig finmotorik. Byggde väl inte världens snyggaste modelplan som barn. Men många timmar spenderades med att inandas det där limmet... mmmm barndomsminnen, sniffa lim... det är grejer det.

//Drama out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se