Episode 2: Världens fulaste bloggdesign?

Jag gick för mig att göra en fruktansvärt ful bloggdesign bara för att jag verkar vara på ett väldigt underligt humör ikväll. Tror fortfarande jag är i ett reselimbo eller nåt. Varför nu det skulle ursäkta designen. Men alltid retar den ju nån tänkte jag. Min första ide att sätta upp ett par provoaktiva slagord som "kuken och fittan spelade boll och kuken vann med 11-0", "Anders Borg verkar vara en riktigt härlig kille", "Förintelsen är en lögn som bara kommunister och kapitalistsvin tror på" och "Björne är pedofil" som bakgrund för att skapa lite buzz men insåg själv att jag ju inte är släkt varken med Jan Guillou eller Alex Schulman så jag nöjde mig med att bara göra en fruktansvärt ful design (nä det är ingen dålig ursäkt för att jag inte kan gör det snygg. Har faktiskt gjort snygga hemsidor och bloggar tidigare, jag lovar.... men tro mig inte då!!  *kryper in bakom ett duschdraperi i fosterställning)

MEN FÖR I HELVETE PIERRE!!! Du hade ju lovat dig själv att nästa inlägg ju faktiskt skulle ha någon slags jävla kärna.


*kikar fram bakom draperiet och säger* - Vill inte!

Hmm ja vi verkar få vänta ett tag till på ett seriöst inlägg från denna Pierre som visst har gått och blivit schizofreni med.

//Drama(s) out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Blogg listad på Bloggtoppen.se